Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Η Βέρα Λάμπρου "εκτελεί" Χατζιδάκη

Και έτσι όπως σέρφαρα βαριεστημένα στον κυβερνοχώρο [καλά το λεξιλόγιο μου δεν παίζεται...!!!] έπεσα πάνω σε αυτό το βιντεάκι...

Ειλικρινά δεν γινόταν να μην το ποστάρω και να χάσουν οι αναγνώστες μου αυτή την πρωτόγνωρη και καθηλωτική αν μη τι άλλο εμπειρία που έζησα ακούγοντάς το!!!

Επίσης θέλω τη βοήθεια σας... Μόνο το δικό μου βλέμμα έπεφτε συνέχεια πάνω στα βυζιά της;;; Αν ναι, μήπως πρέπει ν' αρχίσω ν' ανησυχώ γιατρέ μου;;; Αχ βοηθήστε με... Να πηδηχτώ απ' το παράθυρο ή όχι; [μην ανησυχείτε καλέ στο ισόγειο μένω!]

Και επειδή ένα μόνο βιντεάκι is never enough...
 

7 σχόλια:

DiViNe__ είπε...

εγώ λέω να το ψάξεις λίγο το θέμα!
Και σου απαγορεύω να βλέπεις τέτοια πράγματα στο ίντερνετ!!

GeminiCious είπε...

Συγνωμη αλλα εισαι θαυμαστης της Τζενης Χειλουδακι, εισαι χειροτερη απο τη Μπεζαντάκου και κραζεις τη Βερα Λάμπρου...? Στο χωριο μου λεμε "ομοιος στον όμοιο και η Κοπρια στα λάχανα..." και ξερεις ποια ειναι η κοπρια γελοια κοντη....
Φιλια πολλα κατσικακι μου :)

Ιθάκη-man είπε...

Το ότι θα κάνει τουρνέ η Λάμπρου στην Γαλλία με τέτοιο ρεπερτόριο δεν σε ταράζει λίγο... Αχ εκείνη την Vichy θα σας την πασάρω για λίγο νομίζω!

DiViNe__ είπε...

@Geminicious
Η Τζένη είναι θεά φίλη. Πανέξυπνη και πάντα ετυμόλογη.
Εσύ πάλι είσαι ψηλή άχαρη και δεύτερη!
Ποιος κέρδισε;

GeminiCious είπε...

Η Τζενη μπορει να Ηταν Θεα, τωρα εχει χαθει, ξεχαστει, ξεγραφτει. Ψηλη και αχαρη μπορει να ειμαι αλλα δευτερη σε καμια περιπτωση. Αλλες ειναι δευτερες (και βαλε). Τα συμπερασματα δικα σου.
Φιλια πολλα και καλημερα :)

Ethan Raynolds είπε...

χαχαχα....Το βυζί ξεφούσκωσε?Το φουστάνι είναι απο την πίσω την κουρτίνα?Χαχαχα...Πάλι θα ΚΛΑΨΩ!!!!

Katsiki είπε...

Δεν ξεφούσκωσε καλέ το βυζί... Απλά επειδή το τραγούδι είναι πχοιοτικό το φτιάξανε λίγο, για να μην φαίνεται too much!!! :P
Όσο για το φόρεμα.. έτσι είναι το κόνσεπτ... Για να δένει καλύτερα με το σύνολο!!! :P