Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

The BITCH is back...

 

Ναι το ξέρω ότι σας έλειψα, αλλά είχα Σύνθεση 3 να παραδώσω [ο Mahler ξέρει....] και έτσι ήμουνα στη σχολή κάθε μέρα όλη μέρα για πάνω από μια βδομάδα... Ένα θα σας πω μόνο το Σάββατο έφυγα από τη σχολή μου 12.30 το βράδυ!!! Όχι για να δείτε τι τραβάμε οι μελλοντικοί αρχιτέκτονες...
Λοιπόν, σας χρωστάω 2 αφιερώματα Hot of the Week... Δεν σας έχω ξεχάσει... μην ανησυχείτε... από Δευτέρα θα έχουμε και νέα ψηφοφορία με νέα μανούλια... 
Και όλο και κάτι καινούργιο θα βρω να γράψω... ήδη έχω μερικές ιδεούλες...
Και από αρχές Μάρτη έχουμε και το 5ο Επεισόδιο στην ιστορία του Φαίδωνα, πρώτα στο SCREW και μετά εδώ...[κύριε υπεύθυνε ύλης δεν σας έχω ξεχάσει, απλά έτρεχα με τη σχολή, σήμερα θα το έχετε σε email...]

So...
THE BITCH IS BACK!!!!

9 σχόλια:

George Tsitiridis είπε...

ai mori ..
pou etrexes apo party se party ...
tsoulara !!

Katsiki είπε...

Σε ένα πάρτυ πήγα και εγώ... που έπρεπε να δώσω το παρόν...
Άσε με και προσπαθώ να σκεφτώ επιλογές...
Σχεδόν την έχω τελειώσει, αλλά σκεφτομαι πως να συνεχιστεί...

George Tsitiridis είπε...

sto metaksi exeis 1 mera perithorio...
kai poli sou evala!!

Ιθάκη-man είπε...

Welcome back Πρι-σκύλλα!

mahler76 είπε...

ενώ εγώ Qiouria δεν παρέδωσα τίποτα και πήγα 4ήμερο στον Πόρο με τους φιλενάδους μου. Για'αυτό δεν θα την τελειώσω ποτέ την σχολή χαχαχαχα.

Katsiki είπε...

ντροπ ον γιου, που θα έλεγε και ο πρόβατος!!!!!!!
Πως πήγε η εξεταστική κατα τ' άλλα;

ProFyLaKtiKo είπε...

ε μα και εσύ, μου ήθελες αρχιτεκτονική... τόσες άλλες σχολές έχει το ηρωικό ΕΜΠ

mahler76 είπε...

ναι αλλά μόνο αυτή η Σχολή γαμεί και δέρνει!!!!

Katsiki είπε...

αχαχαχαχα... αν δεν μας γαμήσει και δεν μας δείρει η Σχολή... ποιος θα το κάνει; :P :P :P