Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Μια "τσόντα" από φώσφορο...

Τι κοινό έχει ο Julian Vincenzo και ο Rod Stevens με τη Χαρούλα Αλεξίου;[υπάρχει και λινκ για του αστοιχείωτους!]

Εκεί λοιπόν που έκανα ξεκαθάριση στον εξωτερικό σκληρό μου... Έπεσα πάνω σε μια τσόντα [ναι έχω και από αυτές. Μην μου παίζεις εμένα τον ανήξερο!] που είχα κατεβάσει προπολεμικά, αλλά δεν την είχα δει. Κάθομαι, λοιπόν, αναπαυτικά στην καρεκλίτσα μου και βάζω να την δω [Ε, έπρεπε να αποφασίσω αν θα την κρατήσω ή όχι!]. Δεν έχει αρχίσει καλά καλά και ακούω μια γνώριμη μουσική στον background... Και είμαι εγώ: What the Fuck am I hearing??? Is this Haroula??? Are you fuckin kidding me???

Μπορείτε να ακούσετε και μόνοι σας...

Το ξέρω ότι έχω να γράψω καιρό, αλλά πιστεύω φάση είναι και θα περάσει... Δεν σας έχω ξεχάσει όμως...
Καλό Μήνα και μέχρι την επόμενη φορά να προσέχετε!!!

ΥΓ.Περιμένω αγωνιωδώς σχόλιο mahler!

19 σχόλια:

mahler76 είπε...

που είναι η υπόλοιπη τσόντα μαρή, που έβαλα το βίδεο να παίζει, έβγαλα το Βαγγελάκη απο το βρακί και πάνω που έμπαινα στο μουντ, το φίλινγκ βρε παιδί μου, τελείωσε το βίντεο κι εγώ όχι????

Επίσης θα μπορούσα να ρωτήσω who the fuck is Vincezo & Stevens αλλά προφανώς είναι τα 2 παλικάρια που είδα στο απόσπασμα.

Και για να έχουμε καλό ρώτημα, τσόντα με μόνο 2 πρωταγωνιστές? και παρτούζα πως θα κάνουν? Τι δεν είχε παρτούζα το συγκεκριμένο? And you call that a tsonda????

Katsiki είπε...

Καλέ σου έβαλα και λινκ στα ονόματα τους να δεις και φώτο! Αστοιχείωτε!!!

Και δεν γίνεται να βάλω το βιντεάκι βλέπουν και μικρά παιδιά! :P
(Φέρε το φλασάκι σου αύριο στη σχολή να στο περάσω!!! Αχαχαχαχαχα)

Είναι τσόντα μικρού μήκους βρε! Άκου εκεί παρτούζες! Πουρ λε ντροπ! :P

Ανώνυμος είπε...

πουν το video μωρη χολέρα?
:-)
εγώ για δε βλέπω τιποτα? [γιατι είσαι γριά, θεία και αγάμητη]

Katsiki είπε...

Καλέ το βίντεο είναι ακριβώς κάτω από "... και μόνοι σας"

Καλέ θεία κάνε ένα Refresh!
Και αν έχεισ βγάλει και εσύ το Βαγγελάκη έξω, να τον βάλεις αμέσως μέσα! :P

mahler76 είπε...

ε τώρα είδα το λίνκ, το πρώτο δηλαδή γιατί το άλλο μου βγάζει σφάλμα. Επίσης γιατί δεν έβαλες λίνκ με γυμνή φωτό της Αλεξίου?

Katsiki είπε...

Το έφτιαξα και το άλλο λίνκ!

Δεν έβαλα γιατί υποσχέθηκα στην Χαρούλα να τις κρατήσω κρυφές...
Και η υπόσχεση, είναι υπόσχεση...

Kος Μηδενικός είπε...

Είναι η Χαρούλα gay icon και το έχω χάσει; χαχαχαχα!!!

Katsiki είπε...

Έχουμε και λέμε Madonna, Lady Gaga, Kylie, Beyonce, Δέσποινα, Άννα και ΧΑΡΟΥΛΑ!

χαχαχαχαχα

^elfakos^ είπε...

Λοιπόν για να βάζουμε τα πράγματα σε μια θέση...
Αυτό που ακούμε δεν είναι ΧΑΡΟΥΛΑ είναι η μουσική του Goran Bregovic! Ακούτε φωνή χαρούλας...;;; ΟΧΙ!

Δεύτερον δεν μας είπες φίλη-φίδι κατσίκι, μετά, τον επέξες μετα μουσικής...;;;; :P

mahler76 είπε...

προφανώς στο υπόλοιπο της ταινίας μπαίνει και η Χαρούλα βρε

Katsiki είπε...

Εγώ πάλι νομίζω ότι κάτι αχνοακούγεται από πίσω... Μπορεί να κάνω και λάθος...

Χαίρομαι όμως φίλη που είσαι διαβασμένη και μας ενημερώνεις!!! Οχι πολύ το χαίρομαι! Αχ θα σε φωνάζω "Δασκάλα με τα καστανά μαλλιά"!

Όχι καλέ! Δεν μου άρεσε τελικά η τσόντα! :P

^elfakos^ είπε...

katsiki: Εσυ & η Ζαν Νταρκ ακουγατε φωνές απο πίσω... Η μια κατέληξε καμμένη ολοσχερώς, εσύ καμμένη εγκεφαλικώς... :P Άδικη ζωή...

@mahler76 αν έμπαινε κάποια στιγμή η χαρούλα θα μας το βεβαίωνε και η φίλη που την είδε όλη! :p

mahler76 είπε...

@^elfakos^
η Ζαν Νταρκ δεν άκουγε φωνές από πίσω, ήταν παρθένα ιερόσυλε!!!

^elfakos^ είπε...

@mahler76 από το πίσω μέρος του κεφαλιού της τις ακουγε να έρχονται!
Όσο για το παρθενα, ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ. Εσύ αν είχε εναν ολοκληρο στρατό από αντρες, θα έμενες για πολυ καιρό παρθένα;;; :P

mahler76 είπε...

δεν έχει σημασία το πόσους άντρες έχεις γύρω σου αλλά το πόσο Κιουρία είσαι!!

Katsiki είπε...

Αγαπώ Mahler! Ναι αγαπώ!

^elfakos^ είπε...

mahler76 θες να μου πεις δηλαδή πως θα δει η "αρκουδα" το βάζω με το μέλι, και δεν θα βουτύξει τα δάχτυλα.... ;;;;!!!!!!

mahler76 είπε...

α δεν ξέρω, εγώ δεν είμαι "αρκούδα" είμαι απλά χοντρός μουχαχαχ

Nikol είπε...

Ευχαριστώ :)