Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Η εβδομάδα...

Ένα κείμενο με αφορμή το τραγούδι του Μιχάλη Δέλτα - Τα αγόρια δεν κλαίνε...
  Ουτοπία ή πραγματικότητα;

Δευτέρα
Τρελή δουλειά στο γραφείο. Ίσα που προλαβαίνω να κάνω ένα log in στο Romeo  και να μιλήσω για 5 λεπτά με ένα καυλάκι που νταραβεριζόμαστε. Ήθελε να βρεθούμε σήμερα, αλλά δεν μπορούσα. Το μόνο που κατάφερε ήταν να με καυλώσει τόσο, ώστε να πάω στην τουαλέτα και να τραβήξω μια μαλακία για πάρτη του. Γύρισα πίσω ξαλαφρωμένος και στρώθηκα στη δουλειά. Γύρισα σπίτι αργά, κομμάτια. Έπεσα ξερός.

Τρίτη
Ξύπνησα με τρελές καύλες . Τον έπαιξα στο ντουζ. Χαμένα πήγαν κ αυτά. Ευτυχώς σήμερα πιο ήρεμα τα πράγματα στο γραφείο. Το μικρό όμως  δεν μπορούσε γιατί είχε κανονίσει  και δεν έπαιζε και κάτι στο Romeo. Γύρισα σπίτι κατά τις 9, πήγα για ένα ποτάκι με κάτι συνάδελφους και στο τέλος κατέληξα στο Ζάππειο.  Με τσιμπούκωσε ένας και του τα δώσα όλα στη μούρη. Ντύθηκα αμέσως και έφυγα. Δεν χρειάζονται άλλωστε και πολλά λόγια σε αυτές τις καταστάσεις, απλά η καύλα να φύγει.

Τετάρτη
Έγινε  μια μαλακία στη δουλειά και έφαγα τρελό πακέτο. Αποτέλεσμα να γυρίσω στις 11 το βράδυ σπίτι μέσα στις καύλες και τρελά κουρασμένος. Μπήκα στο msn κατευθείαν. Όλο και κάποιος θα ήθελε να την βρούμε από εκεί. Ήταν online ένας από τους καθιερωμένους. Είπαμε μερικές μαλακίες και μετά βγάλαμε τις ψωλές μας στην κάμερα. Βάλαμε και  ήχο, κάνει το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον. Χύσαμε και οι δύο πάνω μας. Ήμουν τόσο κομματιά που κοιμήθηκα με τα χύσια μου.

Πέμπτη
Σήμερα κανόνισα να δω το μικρό. Θα ερχόταν σπίτι μου να δούμε ταινία. Τελικά αποφάσισα να το βγάλω πρώτα για φαγητό καιρό είχαμε να τα πούμε. Είπαμε διάφορα, έμαθα και για κάτι δυσκολίες που είχε στη σχολή. Ίσως να μπορέσω να τον βοηθήσω. Γυρίσαμε σπίτι μετά και το γαμούσα επί μιάμιση ώρα. Πέσαμε και οι δύο ξεθεωμένοι στο κρεβάτι και μας πήρε ο ύπνος.

Παρασκευή
Με ξύπνησε με ένα από τα καλύτερα τσιμπούκια που μου έχουν πάρει. Αυτά κάνει και δεν του έχω ρίξει ακόμα Χ.  Ήπιαμε καφέ, τον άφησα στη σχολή του και πήγα στη δουλεία. Τα πράγματα χαλαρά, Παρασκευή άλλωστε.  Το βράδυ είχε κανονιστεί κατάσταση από καιρό με ένα ζευγάρι. Έφτασα σπίτι τους και μου άνοιξαν γυμνοί. Δεν χρειάστηκαν συστάσεις. Πέσαμε κατευθείαν στο κρεβάτι και πηδηχτήκαμε σαν τα σκυλιά. Καιρό είχα να κάνω τρίο. Είπαμε να το επαναλάβουμε σύντομα.

Σάββατο
Σηκώθηκα το μεσημέρι. Πήγα για καφέ με τον κολλητό και κανονίσαμε να πάμε να τα πιούμε στο Sodade το βράδυ. Γύρισα σπίτι, άραξα και κατά τη μία άρχισα να ετοιμάζομαι. Στις δύο ήμασταν στο μαγαζί. Γινόταν της πουτάνας από κόσμο. Είχε καμιά δεκαριά καλά κομμάτια. Κάθισα λίγο με τον φίλο μου και μετά άρχισα το κοζάρισμα με ένα γκομενάκι. Γνωριστήκαμε και το πήρα να φύγουμε. Με τσιμπούκωσε σε ένα σκοτεινό στενάκι και μετά πήγαμε σπίτι του και το ξέσκισα. Ήθελε να κοιμηθώ εκεί αλλά δεν τις μπορώ τις οικειότητες. Ντύθηκα και έφυγα αμέσως. Στην επιστροφή έκανα και μια στάση στο Ζάππειο αλλά ήταν όλες φόλες.

Κυριακή
Σήμερα είπα να επισκεφτώ τη σάουνα. Όλο και κάτι καλό θα έχει. Πήρα και τον κολλητό να έρθει άλλα είχε ήδη κανονίσει γαμήσι. Πήγα, ανέβηκα πάνω και μπήκα στο χαμάμ. Ήταν ένα πολύ καλό πουστράκι. Όλοι αυτό κοιτούσαν. Μετά από λίγο κατέληξε να μας τσιμπουκώνει όλους [5 άτομα]. Το πήραμε από όλες του τις τρύπες και το χύσαμε στη μάπα και αυτό σαν καλό πουτανάκι το καταυχαριστήθηκε. Έκανα ντουζ  και καθώς ντυνόμουν είδα ότι μου είχε στείλει μήνυμα το μικρό. Ήθελε να συναντηθούμε. Για μια στιγμή σκέφτηκα να απαντήσω θετικά, αλλά απλά το αγνόησα όπως κάνω πάντα. Μήπως δεν πρέπει;

17 σχόλια:

^elfakos^ είπε...

Αν σου γράψω αυτά που ενιωσα, θα με πεις ξινή... οπότε το προσπερνώ.

the boy with the arab strap είπε...

πρωινιατικα τι διαβαζω , δεν θα τη γλιτωσω τη μαλακια :)

mahler76 είπε...

ποιον μπλόγκερ κράζεις, ποιον μπλόγκερ κράζεις...χαχαχαχα πεθαίνω.

Ανώνυμος είπε...

πες μου οτι ειναι ψευτικο το ποστ χρυσο μου!
πες μου οτι κραζεις καποιον και δεν εισαι τοσο μεγαλη γαμιολα!
πλιζ εχω αναγκη να τακουσω!

Katsiki είπε...

@elfakos
Ξινή θα σε πω όπως και να έχει!!! :P

@the boy with the arab strap
Στη τουαλέτα του γραφείου και εσύ;;; :P

@mahler76
Εγώ κανέναν... Εσύ έχεις κάποιον υπόψιν;;;

@Aunt Donna
Δεν κράζω κάποιον συγκεκριμένο, απλά περιγράφω μια κατάσταση [κάπως μεγαλοποιημένη] που πιστεύω ότι υπάρχει... Σαφώς και είναι προϊόν μυθοπλασίας!!! Απλά το συγκεκριμένο τραγούδι μου έδωσε την έμπνευση...

GeminiCious είπε...

Αν και ειχα λιγα νευρα την ωρα που το διαβασα μου εφτιαξες τη διαθεση και θα πω μια κακιουλα μονο, που τη σκεφτηκα στη αρχη διαβαζοντας... Tο μικρο μου θυμησε εσενα και λιγο τη Μυρτω(και μη ρωτησεις ποια ειναι η Μυρτω, παρε με τηλ να σ εξηγησω)
Παντως τα σπαει το ποστ :Ρ

Katsiki είπε...

@GeminiCious
Πες το στην ξινή από πάνω!!!
Άντε καλέ! Έγω το μικρό;;; Μα τι λες;;; :P

Ιθάκη-man είπε...

Φοβάμαι τώρα :p
Καταρχάς τι είναι αυτό το τραγούδι; Το φοβάμαι και αυτό! :p

mahler76 είπε...

φυσικά και έχω, εγώ δεν μιλάω ποτέ τυχαία χαχαχαχα

επίσης αύριο στις 15:00 έχουμε συνέλευση. πόσο έλεος δηλαδή.

Katsiki είπε...

@Ιθακη-man
Το τραγούδι τα σπάει!

@mahler
Δεν μου λες και μένα;;;
Ότι έχουμε έχουμε!

mahler76 είπε...

α εγώ είμαι Qiouria δεν κράζω, δεν κουτσομπολεύω.

Katsiki είπε...

no comment... :P

the boy with the arab strap είπε...

ε οχι και στο γραφειο λολ
, αλλα τη γλιτωσα .

amalthia είπε...

γέλασα πολύ...κόντεψα να τα πιστέψω..αλλά μετά λέω τι στο διάολο,αίμα θα χύσει στο τέλος!

Katsiki είπε...

Μπα όχι στο λέω εγώ... είχε κ άλλο απόθεμα!!! :P

ProFyLaKtiKo είπε...

είχα ξεχάσει πως υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι.

Katsiki είπε...

Και όμως υπάρχουν... και είναι και αρκετοί...